.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جنگ نمايندگان مازندران براي صعود و بقا

تيم فوتبال نساجي قائمشهراين هفته درشرايطي به رقابت هاي ليگ دسته اول فوتبال کشور پامي گذارد وميهمان برق شيراز است که با کسب تساوي هفته گذشته مقابل تيم صدر جدولي نفت تهران، همچنان در رديف تيم‌هاي اميدوار به صعود است و شموشک نوشهر نيز با اميد به بقا مي خواهد به ميدان برود .

اگرچه کسب تساوي در ديدار خانگي براي نساجي تيمي که به دنبال رسيدن به جايگاه قهرماني است امتياز مناسبي به حساب نمي آيد اما نبايد فراموش کنيم که حريف هفته گذشته اين تيم يعني تيم فوتبال نفت تهران علاوه بر آنکه در بيش از نيمي از طول اين مسابقات در صدر جدول قرار داشته ، با استخدام "نادر دست‌نشان" به فاصله يک هفته مانده به ديدار حساس دو تيم، به خوبي از نقاط قوت و ضعف تيم حريف مطلع شد و از خطر شکست برابر تيم فوتبال نساجي قائمشهر گريخت.
تيم فوتبال نساجي قائمشهر با ورود کادر فني جديد و با کسب امتياز در تمام ديدارها، به جايگاه پنجم جدول رده بندي رسيد و در صورت پيروزي مقابل ميزبان شيرازي خود در روز سه شنبه، اميد زيادي به صعود حداقل يک پله اي در جدول رده بندي دارد.
تغيير سيستم رضا فروزاني پس از حضور بر روي نيکمت نساجي و دور کردن اميدواري هاي نابجا و کاذب، موجب شد اين تيم در پنج ديداري که وي تيم را هدايت کرد به 3 پيروزي و دو تساوي دست پيدا کند و اميدهاي تحليل رفته هواداران پرشور نساجي بار ديگر زنده شود.
اين موضوع نيز نبايد فراموش شود که با سقوط تيم فوتبال مقاومت شهيد سپاسي شيراز به ليگ دسته اول فوتبال کشور، تلاش هاي مسئولان استان فارس براي تقويت تيم برق شيراز و فراهم کردن زمينه هاي صعود اين تيم به ليگ برتر شدت گرفته است و اين کار نساجي را در مقابله با تيم شيرازي سخت تر مي کند .
نساجي که سابقه‌اي طولاني در فوتبال دارد، 16 سال از سطح اول فوتبال کشور دور بوده و در فصلي که شرايط و امکانات لازم براي رسيدن به اين خواسته مازنداني ها را با چنگ و دندان فراهم کرده است بايد به دنبال از بين بردن حاشيه هاي بي مورد و استرس‌زا باشد.
اما داستان تيم فوتبال شموشک نوشهر تفاوت زيادي با نساجي اميدوار به صعود دارد. اين تيم که از ابتداي حضور در مسابقات با مشکلات عديده مالي دست و پنجه نرم مي کرد کماکان با اين معضل بزرگ که به نظر مي رسد در نوشهر چاره اي براي حل آن يافت نمي شود دست به گريبان است.
مختار بابايي که علاوه بر سمت سرمربيگري اين تيم، مسئول راضي کردن بازيکنان به حضور در جلسات تمرين و مسابقات است، در گفتگو با خبرنگار ايرنا بارها تاکيد کرده بود در صورت به پايان رسيدن مسابقات و باقي ماندن در جدول رده بندي و جلوگيري از سقوط اين تيم به ليگ دسته دوم فوتبال، لحظه اي در اين تيم باقي نخواهد ماند و بيان اين جملات از طرف مرد همه کاره شموشک در اين فصل، بيانگر اوج مشکلات و گرفتاري‌هاي تيمي است که در چند فصل گذشته، تنها نماينده فوتبال مازندران در ليگ برتر فوتبال کشور بود.
آنچه که بي توجهي و علاقه نشان ندادن صدا و سيماي مازندران به بخش ديدارهاي خانگي اين تيم عنوان مي شود از جمله عوامل مهجور و دورافتاده ماندن نماينده سازنده و قديمي فوتبال غرب مازندران دانسته مي شود .
شموشک سه شنبه اين هفته در ديداري حساس که مي تواند تضمين کننده بقاي اين تيم در ليگ دسته اول فوتبال باشد، ميزبان اتکاي گلستان است که با توجه به محروميت سرمربي و چند بازيکن کليدي تيم مهمان ، اين بار ميزبان شانس زيادي به کسب نتيجه دلخواه و رسيدن به سه امتياز اين مسابقه خواهد داشت.
آيا بيان مظلوميت ها و محدوديت هاي شموشک هم که در سال هاي نه چندان دور پرچمدار فوتبال مازندران در ليگ برتر بود فايده‌اي خواهد داشت ؟ وقتي که به نظر مي رسد فريادهاي مسئولان، مربيان و بازيکنان اين تيم از ابتداي فصل تاکنون که تنها پنج هفته به پايان آن باقي مانده است به گوش کسي نرسيده و براي اين درد فوتبال استان چاره اي انديشيده نشده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.